slider1
slider3
slider2

Respublikinė metodinė – praktinė konferencija

Šiaulių 1-oji muzikos mokykla, mokinių Velykinių atostogų metu, tapo  traukos centru Lietuvos muzikos ir meno mokyklų pedagogams. Čia vyko respublikinė metodinė – praktinė konferencija „Meno/muzikos mokyklų ugdymo kaitos aktualijos: nuo teorijos iki praktikos“, kurioje dalyvavo apie 100 dalyvių: meno/muzikos mokyklų mokytojai, mokyklų vadovai ir jų pavaduotojai, Šiaulių miesto Švietimo skyriaus atstovai. Konferencijos tikslas – aptarti meno/muzikos mokyklų organizuojamo ugdymo situaciją, problematiką teorinėse ir instrumento pamokose, ugdymo metodų įvairinimo galimybes, užmegzti ir palaikyti bendradarbiavimo ryšius su įvairiomis šalies meno/muzikos mokyklomis. Su neformalaus bei formalųjį švietimą papildančio ugdymo situacija Šiaulių mieste supažindino miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus Veiklos analizės ir neformaliojo ugdymo poskyrio vedėja Asta Lesauskienė, naujus iššūkius ugdant šiuolaikinius vaikus nagrinėjo  miesto pedagoginės psichologinės tarnybos psichologė Raimonda Skerytė-Naginskienė, muzikinio ugdymo įtaką asmenybės formavimui(si) analizavo Šiaulių 1-osios muzikos mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Kristina Vedeckienė. Plenarinio posėdžio pranešėjai, atvykę iš Nidos, Kauno, Mažeikių, Radviliškio, Panevėžio, Pakruojo, Kuršėnų bei Šiaulių meno/ muzikos mokyklų, diskutavo neformaliojo vaikų švietimo ugdymo specifikos klausimais: aptarė ugdymo(si) situaciją atskirose mokyklose, ugdymo metodų įvairinimo galimybes teorinių disciplinų ir muzikos instrumento pamokose, inovatyvių  idėjų svarbą skatinant vaikų kūrybiškumą ir mokymosi motyvaciją, vaiko-mokytojų-tėvų jungties reikšmę formuojant visapusiškai išprususią, harmoningą asmenybę. Mokyklos direktorius Vygintas Ališauskas džiaugėsi konferencijos dalyvių ir lektorių gausa, kas rodo, kad Šiaulių miesto savivaldybės dėmesys FŠPU įstaigoms jau duoda savo vaisių, mokiniai noriai lanko muzikos mokyklas, atsiranda naujų trumpalaikių ir ilgalaikių programų pasiūla, muzikinis ugdymas perima žmogaus muzikinio auklėjimo funkciją ir pamažu tampa ne lydimuoju, o svarbiausiu muzikinio ir ne tik muzikinio lavinimo komponentu formuojant visapusiškai brandžią asmenybę. Lektorių žodiniai, vaizdo ir stendiniai pranešimai išprovokavo aktyvias konferencijos dalyvių diskusijas, atspindinčias problemines FŠPU sritis. Pedagogų susidomėjimas renginiu suformulavo tolimesnį poreikį tokio pobūdžio veiklai. Po metų, konferencijos organizatoriai pažadėjo pakviesti į kitą konferenciją, aptariant subrandintas idėjas bei naujus iššūkius meno/muzikos mokyklų ugdymo kaitos klausimais.

© 2024 mir.lt
Uždaryti valdymą